Publicaions about us (mostly in Norwegian)

Kampanje, 04.12.2012: Norske reklametalenter til topps
«Norsk team fra McCann kåret til Europas beste, unge team under reklame-EM.»


KF, 12.11.2012: Trio vant igjen
«Ideen har reell nytteverdi for potensielle brukere, er ekstremt presis i forhold til målgruppen og skaper i seg selv et nyttig verktøy for avsenderen. Innsikten er god, løsningen er enkel og kampanjen er tatt godt ut i flere flater.»


KF, 02.03.2012: Grand Prix til Dist Creative
«Revitaliseringen av det 30 år gamle designikonet Variable Balans fra Variér er den beste jobben innen kreativ kommersiell kommunikasjon som ble gjort i Norge i 2011.»


KF, 05.12.2011: Vant sølv med Lisboa-kampanje
«Etter halvannet døgn intens idejobbing dro jentene hjem med sølv på innerlomma.»


KF, 24.10.2011: Lea og Hesle til Lisboa
«Young Creatives-seieren kommer som enda en perle på en snor av triumfer for de tre unge kreatørene.»


Kampanje, 28.05.2011: Hjerteknuser var best
«I klassen for årets Elevarbeider - reklame og grafisk design var det Ingrid Lea, Thale Høy-Petersen, Torny Hesle, Christine Betten og Karoline Arnesen som vant vant gull med jobben «Ikke la dine problemer bli barnas problem» for Stine Sofies Stiftelse. De tre førstnevnte vant også sølv med den Clio-vinnende kampanjen «Det lønner seg å kjøpe billett» for Ruter, samt «Fashionbook» for Hennes & Mauritz, som fikk bronse.»


DN, 18.05.2011: Vant gull i prestisjekonkurranse
«Vinnerne i den amerikanske konkurransen kåres i morgen, men allerede i dag er det offisielt. Jentenes bidrag får gull i klassen "Student Integrated Campaign.»


KF, 18.05.2011: Clio-gull til Westerdøler
«Trioen har vunnet en av de gjeveste prisene i reklamebransjen og den største årlige reklameprisen i USA, nemlig Clio Awards. Jentene vant i kategorien Integrated Campaign for en kampanje de gjorde for transportselskapet Ruter.»


DN, 06.05.2011: Nominert til "Mad Men"-pris
«- Clio er en av de mer prestisjefylte konkurransene. Å gjøre seg bemerket der setter dem på kartet både internasjonalt og nasjonalt. Det er noe av det smarteste de kan gjøre, sier Haakon Dahl, daglig leder i Kitchen reklamebyrå.»


Kampanje, 04.05.2011: Reklamestudenter tar en Mad Men
«De skal til New York og konkurrere om en av de gjeveste prisene i reklamebransjen og den største årlige reklameprisen i USA, nemlig Clio Awards.»


KF, 02.05.2011: Try og Westerdals i Clio-finale
«Reklamefilmen "The Letter" for Volkswagen og studentkampanjen "It pays off to buy a ticket" for Ruter er begge nominert til USAs mest høythengende reklamepris.»


KF, 16.09.2010: Tre på pinebenken
«På andre plass i elevklassen kom westeredalsteamet Torny Hesle, Ingrid Lea og Thale Høy-Petersen»